Filtreeri postitusi

Telefonimüük on surnud. Elagu telefonimüük!

Telefon heliseb. Kiirelt saab heidetud pilk numbrile. Märgates, et tegemist on võõra numbriga, tuleb esimeste mõtete seas pähe see, et keegi vist kuskilt firmast jälle helistab ning tahab midagi müüa. Samas jookseb paralleelselt läbi ka mõte, et äkki helistab keegi, kellel on minu jaoks midagi olulist teatada, näiteks helistatakse lasteaiast, koolist või ettevõttest, kellega äri ajame. Teadmata õiget vastust, tuleb sekundite jooksul teha otsus – võtta vastu või mitte võtta vastu. Tuleb tuttav ette?

Loe lisaks

5 korduma kippuvat viga telefonimüügis

Vahel on nii, et kõik ei tule alati väga hästi välja. See teebki minu arvates müügitöö huvitavaks, sest võimalus sattuda igavasse rutiini on peaaegu võimatu. Ikka on midagi oma tehtud kõnedest õppida ning seeläbi saada paremaks ja paremaks. Küll aga näitab korduvate vigade tegemine müügitöös seda, et mõni asi vajab ehk rohkem tähelepanu või siis ära õppimist.
Loe lisaks